بهترین کرم پودرهای پرفروش بازار زیر 200 هزارتومان

1403/02/28date-icon
بهترین کرم پودرهای پرفروش بازار زیر 200 هزارتومان

همه افراد دوست دارند پوستی صاف و یکدست داشته باشند، زیرا این مسئله بر زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد. یکی از لوازمی که بر زیبایی تاثیر دارد کرم پودر می‌باشد، کرم پودر یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین لوازم آرایشی است. شرکت‌های زیادی چه ایرانی و چه خارجی در سراسر جهان به تولید انواع کرم‌ پودر با قیمت‌ و کارآیی‌های مختلف پرداخته‌اند.امروزه در بازار کرم پودرهای زیادی با انواع کیفیت و همچنین قیمت‌های مختلف وجود دارند. اگر به دنبال شناخت بهترین کرم پودرها با قیمت زیر 200 هزار تومان هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین کرم‌ پودرهارا در این بازه قیمتی به شما معرفی کنیم. 

 

کرم پودر مک اچ دی مات مدل studio fix fluid

اولین محصولیکه میخواهیم به معرفی آن بپردازیم کرم پودر اچ دی برند مک می باشد این کرم دارای پوشش و کاور عالی و ماندگاری بالا بوده و یکی از بهترین کرم پودرهای باراز می باشد که قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین تمام خریداران این محصول از جوریلا رضایت خود را اعلام نموده اند. بریم به ویژگی های این محصول بپردازیم؛ این محصول در واقع برای گریم حرفه‌ای بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید صورت خود را به طور کامل کاور کنید. کرم پودر نامبرده ماندگاری 24 ساعته دارد و کاملا جای جوش و لک و تیرگی را پوشش می‌دهد. این کرم برای انواع پوست مناسب است و شما می‌توانید با استفاده از آن پوستی شفاف و صاف داشته باشید. محصول حاوی SPF15 بوده و از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. حجم این کرم پودر مک 30 میل بوده و در رنگ‌بندی‌های nc15, nc20, nc25 عرضه بازار شده است.

 

کرم پودر مک اچ دی مات مدل studio fix fluid spf15

خرید کرم پودر اچ دی مات برند مک مدل studio fix fluid spf15

مشاهده و خرید

کرم پودر شیشه‌ای گارنیش 

اگر بخواهیم یکی از کرم پودرهای با کیفیت را معرفی کنیم آن کرم پودر شیشه‌ای گارنیش می‌باشد. این محصول اورجینال با پوشش‌دهی عالی می‌تواند صورت شما را به شکل یکدست کاور کند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و بافت نرم و مخملی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن فاقد سرب و چربی بودن است که باعث می‌شود بر روی پوست شما ماندگاری بالایی داشته باشد. محصول نامبرده حاوی SPF25 است و این یعنی از پوست شما در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند. ضد آب بودن این کرم پودر 40 میلی هم یک ویژگی عالی است.

 

کرم پودر شیشه ای گارنیش اورجینال

خرید کرم پودر شیشه ای گارنیش اورجینال و ضدآب حجم 40 میل

مشاهده و خرید

کرم پودر تیوپی ماریتا Mariita

کرم پودر ماریتا Mariita به شکل تیوپی در حجم 40 میل تولید شده است. این کرم پودر پوشش‌دهی بالایی دارد و پوست شما را صاف و شفاف می‌کند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و اصلا پوست را کدر و پوسته پوسته نمی‌کند. از ویژگی‌های آن می‌توان به مواد مغذی و SPF25 اشاره کرد. با وجود این قابلیت پوست شما در برابر اشعه خورشید ‌و عوامل محیطی حفظ خواهد شد. بافت این کرم نرم و سبک است و اصلا روی پوست سنگینی ایجاد نمی‌کند.کرم پودر ماریتا در سه شماره 101,102,103 تولید شده و شما می‌توانید رنگ مناسب پوست خود را انتخاب ‌و خریداری کنید.

 

کرم پودر تیوپی ماریتا Mariita

خرید کرم پودر تیوپی ماریتا Mariita حاوی spf25

مشاهده و خرید

کرم پودر ویتامینه گارنیر مدل بی بی مات حاوی SPF25

کرم پودر گارنیر مدل بی بی مات از پوشش‌دهی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.‌ با دارا بودن SPF25 پوست شما را از اشعه خورشید محافظت می‌کند.‌ در واقع این کرم پودر پوستی شفاف و یکدست را برای مصرف‌کننده به وجود می‌آورد. بافت این محصول نرم و سبک است و به صورت شما حالت طبیعی و مخملی می‌دهد. ماندگاری این کرم پودر گارنیر بسیار بالا بوده و در طول روز بر روی پوست دوام می‌آورد. کرم نامبرده حاوی ویتامین E و عصاره جوانه گندم بوده و با استفاده از آن صورت شما آبرسانی شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این کرم می‌توان به ضد آب و ضد تعریق آن اشاره کرد. و مزیت دیگر فاقد چربی بودن آن است، پس صورت شما همیشه مات و مخملی خواهد بود. 

 

کرم پودر گارنیر مدل بی بی مات ویتامینه

خرید کرم پودر گارنیر مدل بی بی مات ویتامینه با GARINeER SPF15

مشاهده و خرید

کرم پودر تیوپی مک ضد آب مدل MAC Pro Longwear Mineralize

کرم پودر تیوپی مک مدل MAC Pro Longwear Mineralize یکی از بهترین کرم پودرهای آمریکایی است. این کرم ضد آب بوده و به کاربر کمک می‌کند تا در صورت نیاز به صورت خود آب بزند یا اگر زیر باران رفت اصلا نگران پاک شدن آن نباشد. محصول نامبرده ماندگاری بالایی دارد و اینکه پوشش‌دهی آن بسیار عالی است. با استفاده از این کرم صورت شما صاف و یکدست شده و تمامی لک‌ها و عیوب صورت پوشانده می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های کرم پودر تیوپی مک فاقد چربی بودن آن است، اگر پوستی چرب دارید می‌توانید با خیال راحت از این کرم استفاده کنید چون که مک تمامی چربی‌های صورت شما را خواهد گرفت، پس صورت شما مات و طبیعی جلوه داده می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های کرم‌ پودر مدل MAC Pro Longwear Mineralize ضد آفتاب SPF15 است که با وجود آن دیگر نیازی به کرم ضد آفتاب جداگانه ندارید. این محصول در سه شماره تولید شده است. 

 

کرم پودر تیوپی مک مدل MAC Pro Longwear Mineralize

خرید کرم پودر تیوپی مک مدل Pro Longwear Mineralize

مشاهده و خرید

کرم پودر تیوپی گارنیر GARINEeR مدل بی بی کرم BB Cream SPF25

کرم پودر تیوپی گارنیر مدل بی بی کرم یکی از با کیفیت‌ترین کرم‌ پودرها است که به صورت گیاهی تولید شده است. این کرم در دو شماره 01,02 تولید شده و برای انواع پوست مناسب می‌باشد. کرم گارنیر برای یک میکاپ عالی با پوشش‌دهی بالا بسیار مناسب بوده و به دلیل گیاهی بودن سلامت پوست تضمین می‌شود. این کرم حاوی کانسیلر است که کمک می‌کند تا لک‌ها، منافذ باز پوست و تیرگی‌های زیر چشم به خوبی پوشانده شوند. اگر پوستی پر از جوش و لک دارید، می‌توانید به این کرم پودر تیوپی گارنیر GARINEeR مدل بی بی کرم BB Cream اعتماد کنید. کرم نامبرده حاوی SPF25 می‌باشد، این قابلیت باعث می‌شود تا پوست شما در برابر نور خورشید محافظت شود.‌ فاقد چربی بودن از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر گیاهی است که موجب می‌شود پوست شما حالت مات و طبیعی به خود بگیرد. و مزیت دیگر آن ضد آب و ضد عرق بودن است که کمک می‌کند کرم روی پوست شما ماندگاری بالایی داشته باشد.

 

کرم پودر تیوپی گارنیر GARINEeR مدل بی بی کرم BB Cream SPF25

خرید کرم پودر تیوپی گارنیر GARINEeR مدل بی بی کرم کانسیلردار

مشاهده و خرید

کرم پودر اسکین ایلوشن کلارنس CLARINS Paris

کرم پودر اسکین ایلوشن کلارنس از بهترین و قیمت مناسب‌ترین کرم‌ پودرهای جهان است. این کرم پوشش‌دهی بالا و یکدستی دارد و پوست را صاف و شفاف می‌کند. کیفیت آن فوق‌العاده بوده و اصلا بر روی پوست نمی‌ماسد. بافت سبک و نرم این کرم باعث می‌شود که روی پوست ماندگاری بالایی داشته و اصلا احساس سنگینی به شما دست ندهد. کرم پودر نامبرده جلوه‌ای مات دارد و پوست را طبیعی و مخملی جلوه می‌دهد. برای انواع پوست مناسب بوده و فاقد چربی است. ضد آفتاب SPF10 در این کرم به کار رفته که این باعث می‌شود پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی محافظت شود. کرم پودر CLARINS Paris در رنگ‌بندی 108 تولید شده است. 

 

کرم پودر اسکین ایلوشن کلارنس

خرید کرم پودر اسکین ایلوشن کلارنس CLARINS Paris

مشاهده و خرید

کرم پودر تیوپی دوسه حاوی SPF40

کرم پودر تیوپی دوسه با کیفیتی عالی و پوشش‌دهی بالا یکی از بهترین محصولات آرایشی کشور فرانسه می‌باشد. این کرم پودر در دو شماره 1 و 2 حاوی ضد آفتاب SPF40 تولید شده و با وجود ضد آفتاب از پوست شما در برابر آفتاب و اشعه خورشید محافظت می‌کند. این محصول با پوشش‌دهی عالی تمامی لک‌ها و جوش‌های شما را کاور خواهد کرد و پوستی صاف و یکدست برای شما به ارمغان خواهد آورد. از دیگر ویژگی‌های مهم کرم پودر دوسه وجود ویتامین A, E است، وجود این ویتامین‌ها باعث شادابی و جوانی پوست شما می شود. با وجود بافت نرم این کرم می‌توانید همیشه و هر زمانی از آن استفاده کنید و اینکه ضد آب و ضد تعریق از دیگر مزیت‌های آن بوده و ماندگاری بالایی دارد. اگر می‌خواهید یک کرم حاوی انواع ویژگی‌ها داشته باشید ما به شما کرم پودر تیوپی دوسه را پیشنهاد می‌کنیم.

 

کرم پودر تیوپی 24 ساعته دوسه

خرید کرم پودر تیوپی 24 ساعته دوسه

مشاهده و خرید

کرم پودر تیوپی گابرینی Gabrini مدل درما Derma

اگر دوست دارید پوستی زیبا و صاف داشته باشید ما به شما کرم پودر تیوپی گابرینی را معرفی می‌کنیم. این کرم حالت مات و طبیعی داشته و از برق زدن صورت جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی فرمولاسیون گیاهی بوده و از ترکیب ویتامین‌های E,C,D ساخته شده است. با این وجود کرم پودر گابرینی یک آبرسان عالی و مرطوب‌ کننده قوی است. کرم پودر نامبرده بافتی سبک و نرم دارد پس شما بر روی پوست احساس سنگینی نخواهید داشت. این کرم تیوپی ماندگاری بالایی دارد و به مدت طولانی بر روی صورت شما باقی می‌ماند. کرم پودر دارای SPF15 می‌باشد که این خود جای ضد آفتاب را برای شما پر می‌کند. ناگفته نماند این کرم گابرینی مناسب پوست‌های چرب و مختلط است. محصول مورد بحث در شش رنگ تولید و وارد عرصه بازار شده است. 

 

کرم پودر تیوپی گابرینی Gabrini مدل درما Derma

خرید کرم پودر تیوپی گابرینی Gabrini مدل درما Derma

مشاهده و خرید

کرم پودر تیوپی استی لادر مدل Double wear

نوع و کیفیت کرم پودر تاثیر بسزایی در زیبای و جذابیت پوست دارد. یک کرم پودر عالی و خوب ویژگی‌هایی از جمله پوشش‌دهی بالا، ماندگاری طولانی، جوانسازی پوست و… دارد. کرم پودر استی لودر مدل Double wear یکی از بهترین کرم پودرها می‌باشد که قدرت پوشش‌دهی آن بالا بوده و ماندگاری 24 ساعته دارد. این کرم پودر به هیچ وجه بر روی پوست تغییر رنگ نداده و تمامی آکنه‌ها، لک‌ها، جای جوش و… را کاور می‌کند. فاقد چربی بودن آن نیز یک ویژگی مهم است که با استفاده از آن می‌توانید صورتی مات و طبیعی داشته باشید. اگر دوست دارید پوستتان احساس سبکی و شادابی را حس کند بهتر است از این کرم پودر استی لادر مدل Double wear که بافت سبک و نرمی دارد استفاده کنید. این محصول با وجود ترکیبات عالی که دارد کمک می‌کند تا چین و چروک از بین رفته و از پیری زودرس جلوگیری شود. 

 

کرم پودر تیوپی استی لادر مدل Double wear

خرید کرم پودر تیوپی استی لادر مدل Double Wear

مشاهده و خرید